Topic outline

  • שעת הסין בתיירות

    1– תרבות מרשימה והיסטוריה בת אלפי שנים

    2 התיירות היוצאת מסין ומאפייניה

    3

    4

    5

    בכל אחת מהיחידות מידע אינטראקטיבי ושאלונים חווייתיים לבדיקת הידע הנצבר. הלימוד בקורס המקוון הוא ללא תשלום, אישי, ויכול להיעשות בכל עת, מכל מחשב, טאבלט או טלפון נייד. אנו מקווים כי יהיה לכם לעזר.


    למידה מהנה!

    האגף להכשרה מקצועית.

     

    * עבור משתמשי IPADיש לבצע הורדה של Articulate Mobile Player



    • יחידה 1 - סין – תרבות מרשימה והיסטוריה בת אלפי שנים

      יחידת הלימוד הראשונה בקורס "שעת הסין בתיירות" תסייע לכם להכיר "על קצה המזלג" את התרבות הסינית והפילוסופיה העומדת מאחוריה, ובכך יתאפשר לכם להתאים את חליפת התיור הקולעת ביותר לטעמו של התייר הסיני. ביחידה זו תוכלו ללמוד על השונות הגיאוגרפית והדמוגרפית של סין ולהכיר במעט את ייחוד השפה הסינית העשירה וכיצד לעשות בה שימוש מושכל לצרכי תקשורת בסיסית עם התייר הסיני.


    • יחידה 2 - התיירות היוצאת מסין ומאפייניה

      יחידת הלימוד השנייה בקורס "שעת הסין בתיירות" שלפניכם תחשוף מספר נתונים הנוגעים לתיירות הסינית. תתוודעו למספר התיירים היוצאים מסין ולהתפלגותם. תוכלו ללמוד במעט על מאפייני התייר הסיני בארץ ובעולם, בדגש על המרכיבים המשפיעים ביותר בבחירת יעד טיולו, עונות טיול, יעדים מועדפים, סוג הסיור המועדף, אופן הזמנת הסיור ועוד. למידת מידע זה תעזור לכם בהתאמת המוצר התיירותי שלכם לתייר הסיני.

    • יחידה 3 - התאמת המוצר הישראלי לתייר הסיני

      חידת הלימוד השלישית בקורס "שעת הסין בתיירות" שלפניכם נועדה להציג את האופן בו מומלץ להתאים את המוצר התיירותי הישראלי עבור תייר מסין. תתוודעו לדרכי ההגעה העיקריות של התייר הסיני לישראל. תוכלו לקרוא על האטרקציות ותחומי העניין שיעדיף התייר הסיני. תכירו את סגנון טיולו ואף תלמדו כיצד להתאים את המזון הישראלי לחיכו ובכך יתאפשר לכם להתאים את חליפת התיור הקולעת ביותר לטעמו.



    • יחידה 4 - אמונות ודפוסי תקשורת בינאישית של התייר הסיני

      יחידת הלימוד הרביעית בקורס "שעת הסין בתיירות" שלפניכם תציג כמה מאמונותיו האופייניות ומדפוסי התקשורת הבינאישית של התייר הסיני. היכרות עם מאפיינים אלה תוכל לעזור לכם בתקשורת יעילה מולו ובכך להפוך את ביקורו בישראל לחוויה משמעותית, ייחודית ומוצלחת.





    • יחידה 5 - עקרונות תרבותיים בעשיית עסקים עם סין

      יחידת לימוד זו הינה היחידה החמישית והאחרונה בקורס "שעת הסין בתיירות". היחידה תציג בפניכם את האתגר העסקי אל מול הפוטנציאל העצום של השוק הסיני. ביחידה זו תקבלו מספר טיפים וכלים מעשיים אשר עוסקים בקודים להתנהגות עסקית ותרבותית בעבודה מול גורמים בסין. אלה וודאי יעזרו לכם באם תשכילו לנצלם בצורה נכונה. הצמיחה האדירה של שוק התיירות היוצאת מסין יוצרת הזדמנויות עסקיות חדשות. ביחידה זו יוצגו עקרונות אשר עשויים לשמש אתכם בכניסה לעסקים עם סין ובהתנהלות עסקית מול גורמים סינים.